Saturday, November 5, 2011

alhamdulillah :)


result exam keluar semalam.... sumpah aku cakap aku tak rasa apa-apa pon... aku tengok status kat twitter,facebook sume orang kecut perut.... ada yang cakap macam tunggu result SPM hari tuu lah ape lah.... aku pon tak tahu kenapa aku jer yang macam takde perasaan..... then semalam lepas keluar dengan yan, aku balik aku terus on..... bukak student portal, log in and check result..............

first thing aku tengok weh, betul tak nama aku, subjek aku ada C tak, ada word FAIL tak.... ALHAMDULIILAH takde.... hihihihihhii... then, aku belek-belek mana pointer CGPA aku.... tengok-tengok kat bawak tu ada nombor 3 pon aku dah bersyukur.... at least aku dapat 3.0 above kan???? ahahahhaa... result pon tak lah cacat.... ada A dengan B jer.... lega lah kan... sebab SPM macam-macam huruf ada dalam result aku..... hahaha.... lepas tengok result terus call mak bagitahu... tak lama lepas tuu ayah pulak call cakap "takpe dah dekat lah tuu kakak ".... ahahhaa... kepala aku tengah fikir nak phone baru :D


kawan-kawan aku tanya "mesti dekan kan????" ahahahaha.... memang tak ah weh..... cuma lagi sikit jer nak 3.5.... takpe... next sem usaha lagi pasti boleh dekan.... lagi pon sem nie macam malas terlalu banyak menguasai diri... belajar pon nampak katil jer.... AHAHAHAA......
congrats saidah(3.69) and ira(3.87) dapat dekan :))

just aku nak cakap thanks dekat semua lecturer yang dah ajar kiteorang and bagi carry marks yang agak memuaskan dekat kiteorang semua.....

CSC128 - Sir Roslan Sadjirin = kahwin lah cepat sir... kiteorang nak makan nasi minyak kat sabah nie... hihihihi....

CSC118 - Madam Zarina Zainul Rashid = madam dah macam mak saya.... :))

MAT210 - Madam Shuhada = saya nak madam ajar kiteorang calculus sem depan :D

ACC106 - Sir Amirul Sufri = saya punya acc dulu teruk gila... tapi bila belajar dengn sir, saya banyak faham and dapat A for your subject.... thanks sir :)

BEL120 - Madam Farahiya = we miss you... anak you mesti comel kan??? nama apa??? ahahaha... hopefully you will teach us BEL for the next sem....
- Sir Shamsul = time kelas sir bukan saya tengok buku, tapi tengok sir banyak... ahahhaa... sape suroh sir jadi cool sangat... LOL...
- Madam Khairunnisa = even madam tak lama dengan kiteorang tapi madam dah luluskan speaking test saya..... thank you very much madam :))

CTU101 - Ustazah Norakmal = saya tahu ustazah tak suka kelas kiteorang tapi ustazah dah bagi saya A- pon saya bersyukur... terima kasih ustazah :))

*and semua komander BPC yang dah banyak tolong kiteorang untuk pass exam KOKO terima kasih komander & Jurulatih :))



No comments:

Post a Comment