Sunday, March 6, 2011

kegembiraan selama 2 hari berturut-turut :))

4 MARCH 2011
location : rodeo steak house,sri gombak...

okay,bermula lah alkisah.... aceh,poyos jer kau betol.... pada hari jumaat bersamaan tarikh di atas,seorang manusia bernama noor hasina rahman telah mengajak saya BERwild party pada pukul 8 malam.... kau suka ajar aku bukan2 kan cna??? hahahaha.... btw,jika dicerita kisah kami rakan2 sepejuangan melalui taipan keyboard komputer al maka nya jari-jemari saya akan patah kerana terlalu gembira kami pada hari tersebut sehingga tidak dapat diceritakan disini...... HAHAHAHA....

Tapi kalau nak kongsi kegembiraan jom bersama saya ... ececeh... okay, meh sini dengar.. kalau tak aku cekik korang... :PP
wild party nie bertujuan untuk meraikan hari jadi faizah kamal pada 12 january yang lepas dan nur syaeista khanum pada 2 march....

ha,kiri faizah kanan syaiesta :)

petang tuu aku ajak fyda pegi belikan hadiah untuk dorang nie and ingat nak belanje fyda makan sekali... tapi belum rezeki lah dyda... lain kali kita keluar dua orang jer, aku belanja kau okay :))
dah habis tengok hadiah aku ingat nak beli baju lah... pakai untuk wild party malam tuu lah... dah pilih satu baju nie comel lah petak2... sekali si atiqah lah pilih lagi 1 baju untuk aku gilo meghah(merah) mak ngah kau, aku cakap... ya allah budak sorang nih... nasib baik muat.. aku kan makin membesar... okay,dah itu isu sensetip... :PPP
patot lah dia suro aku beli baju merah tuu,sebab dia pon pakai merah derr malam tuu.. dia suro aku pakai seluar putih... terus terang aku cakap seluar putih aku dah berkurun aku tak pakai... hahahaha.... demi kau, aku pakai kot atiqah... terharu tak??? *wink wink* :))

hamek kau... merah menyala kami bagi anda tengok :)))

malam tuu sangat best sebab kami ibarat tak jumpa bertahun-tahun.. padahal baru bape bulan... biase ar dulu kat sekolah hari2 tengok muka sama sebab tuu senang rindu bila dah lama tak jumpa kan... padahal dulu selalu gadoh2... hohohoh.... gadoh tuu lah merapatkan lagi persahabatan kami :))
puan raja pon join lah... puan mas yang lagi lama tak jumpa pon dijemput hadir... best nya :DD


ha,tu dia puan mas kita :)))

tadaaaaaaa, puan raja... beloved bio teacher ever kot :))

dan part yang tak bole belah derr... kiteorang gatal kot gii usha2 mamat band kat situ... hensem derr... hahahaha... anak kawan ayah dian pulek.. bole gendeng2 kan dian ngn aku :)))))
weheeeeeeeee !!!!

mamat hensem membontoti kita :(

okay,dah abes cerita part gatal kan??? hahahaha.... sekarang part order T__T
sadess weh dorang punya service derr gua cakap sama lu memang hancus -______-
dia punya pekerja bape juta kali datang meja makan kiteorang tanye pasal order... aduhai... last nya si syaeista yang macam pekerja kat situ ambil order kiteorang bagai T___T

sesi photoshoot kiteorang weh memang tak bole belah gua cakap... tengah makan pon ada jer camera dok kelip2 lampu flash... aduhai... st.mary memang gila camera dowh.. PANTANG !!! HAHAHAHAHA....

and sumpah macam malu pon ada... dalam restoran tuu memang sore kiteorang jer derr... gila lah... sume dok pandang2 jer... muahahaha... gila bising dowh kiteorang dengan gelak2 bagai... LOL :PP

nikmati sikit gambar2 nie :))

nie mekap cun lagi.. kau tengok lah gambar dah berpeluh sebab tunggu order kang ...

ade lagi mekap tuu kan alia ??? :PPP

ha,kan aku cakap... pantang nampak camera beb :))

wewit tunang aku... nie paling mahal nie :)))

ehem... budak comel nie :PPP

serius ini terbaik dari ladang... tak sangka sama2 angkat kaki dan gaya ketawa yang sama :)))

ini last dan sangat kenangan terindah dari kamu semua buat saya :)))

*happy tak terkata dowh... aku dah penat dowh nak cerita lagi... sambung esok lah pasal 5 march pulak okay :)))





2 comments: