Thursday, March 17, 2011

partner menggila kembali bersinar :))

hari senin bersamaan 14 march 2011 aku berada dikampung halaman lagi... tapi disebabkan aku nak nak nak jugak jumpa mira mirot sorang nie aku ajak ayah balik KL pagi tuu jugak.... bukan apa.... dia balik kelantan hari selasa pulak an... so, aku korban kan masa dikampung demi budak sorang nih....
sorry mira ,aku curi gambar suci kau... ehehehe... :)))

apa yang kitaorang buat kat umah cik doyan????

.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.










TADAAAAAAAAA !!!!!!!!






ha tengok !!!!!!!!! pantang nampak camera lah masing2.... habeskan masa dengan bergambar, main dengan anak2 dian and MAKAN !!!!!!!!!! hahahaha...
gambar sume dian edit... kalau bagi aku memang fail lah.. aku tak gheti nak edit2 nie... HAHAHAHA....

*btw,aku happy gila dapat menggila dengan kau mirot :)))
thanks for the day :DD
hope result kita bertiga dan rakan2 yang lain jugak sama2 success :)))))
INSYA-ALLAH.....

nanti bila2 free kita menggila lagi yer... korang nak baca story macam nie jugak tapi versi english, sila lah ringan2 kan jari tuu pegi jenguk blog mirot nie :)))


2 comments:

  1. OMG OMG OMG OMG!
    BANYAK GILA GAMBAR.TAK ACIIIIIIIII
    plus gmbr zmn popyeah2 aku pon ada LOLOMG x'D
    HAHA
    SYG GILA2,KETAT2,ERAT2 KORG AWW<3
    btw,ak bru sedar -_- GAMBAR KUCING XDE! -__-

    ReplyDelete