Monday, March 7, 2011

kesinambungan :))

5 MARCH
location : taman metropolitan

mei fen ada text aku hari apa tah dia ajak join cross country st.mary kat metropolitan.... konon nya gathering ex st.marians antara form 5's 2010 jer... tapi tak lah ramai yang pergi... aku pergi pon untuk lepas rindu kat partner gila aku chi mei fen... lama dowh rasa tak jumpa dia... dia pon busy college bagai... dan aku dapat lepaskan rindu kat dia weh, macam nak menanges pon ada sebab dah lama tak gosip and share story dengan dia .... dulu dalam kelas kalau aku nanges dia akan pujuk... seriously cakap perangai mei fen banyak jugak macam aku... sebab tuu senang faham each other and bila aku cerita sikit jer, dia terus faham and banyak bagi aku support... and aku trust dia :)))

okay,aku sayang budak gila nie :)))


ni muka warm up sume nie :PP

bangon solat subuh pagi tuu ingat malas dowh nak pergi... dah rasa macam nak tido balik... sekali cik atiqah call derr... dia cakap babah dia nak hantar pulak.... aku macam okay,baik pergi.. kesian pulak atiqah tuu kang... btw,sebab kau pon atiqah aku happy dapat lepak dengan mei fen semua... rezeki kau jugak kan jumpa thasmini bestfren kau... :)))

aku saja biar atiqah jalan dengan thasmini... biar dia lepas rindu dua orang... aku pon dapat lepas rindu kat mei fen :))))
setiap check point yang kita orang berhenti mesti jumpa cikgu kesayangan :)))
korang tengok ek...

nie masa jumpa Pn.Liew... best account teacher ever :))

Pn.Manisya nie favourite teacher nie... best math teacher ever :)))
yang penting dia ingat aku partner bising mei fen :)))


okay,ni agak sengal sebab Pn.Intan bahan aku...
dia kata "hamboi2 awak ni.. online jer memanjang" :PPP


gambar aku dengan dia dah bape juta ek????
bole buat album dowh... jom buat album
"betol & atiqah" :)))

nie lah muka2 yang rajin bangon pagi and semangat nak gathering :)))

part nie tak tahan nie.. si mei fen suro sebut cicak kuat2... satu metropolitan tengok.. ececeh.. menipu kau betol.. hahahaha.... tapi tengok gambar nie comel jer sume... :)))
mei fen belajar cicak-ing ni masa dia jadi volunteer pergi rumah orang asli last year kot tak salah aku.. aku lupa lah... hahahaha... apa2 pon aku miss this moment :))






poyos jer mei fen.. sesi mengedik dengan dia lah nie kan :)))


p/s : aku rindu semua orang :DD

No comments:

Post a Comment