Thursday, March 3, 2011

happy birthday dyda :)))

budak nie comel kan???? okay,aku jeles sebab dia kurus T__T
hahahaha... dia nie aku penah cerita pasal dia dalam blog nie kan???
ala yang nie la... padahal pasal adik dia tuu... ahahahaha... tapi ada jugak kan pasal dia???
okay,aku dah melalut banyak nie... hahahaha....

HAPPY BIRTHDAY HONEY.... dah 18 kan??? jom tengok wayang 18sx :)))))
gatalkan aku???? hahahaha...

semoga panjang umo,dimurahkan rezeki dyda... moga result SPM kita sama- sama cemerlang gemilang terbilang... kan???? hahaha.. aku sayang kau weh...

thanks lah kau banyak luangkan masa untuk aku luah rasa hati before SPM dulu... ingat tak aku nanges2 pelok kau sebab tak tahan sangat hari tuu??? sumpah nak nangs bila ingat balik... aku suka shopping dengan kau... kau kaki shopping derr.. kau pon rajin teman aku pegi mana2 kan??? thanks sebab jadi kawan terbaik aku :)))

rahsia aku dalam poket kau jangan kasi bocor ha !!!!!!! haahahaha... okay aku nak letak gambar kita :))))

jap ek :)))

TADAAAAAAAAA !!!!!!!!! :)))
time nie bestkan dyda dapat pergi seminar chemy sama2 :))))

No comments:

Post a Comment