Friday, December 31, 2010

puteri comel :)

comelkan budak tuu??? hahahaha.. puteri nama dia... dia adik farida amira aka fyda deon kawan aku sejak form 4... sebabnya, dia dari sekolah hartamas pindah st.mary... mula2 masa kenal dia aku cam takot jugak nak tegor dia lebih2 sebab takot dia tak suka... almaklom lah ade orang boleh terima care kita bergaul, ade orang tak suka... so,take time jugak arr nak bagi fyda nie jadi gila macam aku... hahahaha... dengan bantuan hasina yang rajin melayan kerenah si fyda nie lah aku slow2 rapatkan diri dengan dia... then bila dah rapat macam nie, ini lah jadi... aku selalu pegi rumah dia,main2 dengan adik dia, kenal dengan family dia sampaikan aku pergi selayang mall tadi 3, 4 kali jugak terserempak dengan mak dia... mak dia pon macam "eh2,kawan dyda lagi" hahahaha.... nak tengok gambar fyda??? ni ha....

sorry dyda curi gambar awak :)

ok2,aku dah merapek banyak pasal kau dyda, sekarang aku nak cerita pasal kejadian ari nie... pagi tadi pergi sekolah sebab nak pulang kan buku teks SPBT... pastu dah sampai2 sekolah pukul 10 macam tuu ami kol aku cakap dia baru bangon, dian aku kol belom keluar rumah... aku masok2 sekolah penuh budak2 form 1 jer... diorang orentasi kan ari nie... pastuu kat depan bilik SPBT tuu aku tengok budak2 yang pulangkan buku ari nie sume tengah memadam contengan dalam buku... hahaha.... aku tengok buku aku takde lah terok sangat contengan dia... so,aku biarkan jerlah... cikgu tuu pon check ala kadar jer so,lepaslah kan???? hahaha... tak lame lepas tuu nadiah sampai... dia nak pergi NS dah esok so, naseb jerlah aku dapat jumpa dia... hahaha... then , dian pulak sampai... dia pon ade jugak lah padam2 buku teks dia... aku cakap ala, padam ala kadar dah ler... hahahaha...

tengah hari kiteorng pergi selayang mall... mule2 ingat nak pergi maen bowling... hasina berkeroncong pulak perot dia so,pegi lah makan dekat mcD... memang tuu jer tempat lepak budak st.mary kan??? hahaha... aku susun meja mcD tuu macam tempat tuu aku yang punye.... hahaha.... dah makan2 then mak kol cakap ayah dah bising... baru lah berniat nak mintak ambil lambat sikit tapi tak jadilah... hahaha... then pukul 2.00 mak dah terconggok depan selayang mall... balik lah ape lagi... btw,i'll miss today history :)

No comments:

Post a Comment