Tuesday, December 14, 2010

GITARIS :)

ari nie ade date ngn faizah nak g jogging... pas2 punyelah semangat bdk tuu pegi ajak alia,amal... dah 2 alia la paling best kan... dh janji nk lari 10 round stadium mps 2 ngn aku... tgk2 kul 8 takde pon... faizah kate die malas!!!!! omg!!!! ko mmg lah alia... aku nk ucapkan terima kasih banyak2!!!! :) dah tuu kul 8 baru start jogging ngn faizah n dian... stadium tuu xbkak pintu plak... faizah ajak g jog kat taman depan tuu... pegilah.... pas2 bukan jogging pon... jln jer mule2... bile dh jaoh sikit cm ramai jer laki kt tmpt tuu dian kate jom patah balek lah weh... hahahak... kteorg pon patah balek... dah 2 ade plak 2org mamat nie sorg pakai baju itam sorg lg baju merah.... dorg jogging r an berselisih dgn kteorg.... tibe2 kteorg tgh jln2 die dah pon ade sebelah kteorg... gile cpt dorg lari... lol... dian kate "jom r g sebelah sane... malu gile nie"... hahahahahak :) dah 2 kiteorg ronda 1 kawasan perumah dian ngn faizah 2... hahahak... gile sengal... tp peluh kuar kan??? ok lah 2... hahaha... emm,dah pukul 9.30 cm 2 faizah kate nk balek mandi dulu nanti dtg umah dian maen gitar :) aku pon ikut dian balek,dian pon mandi sume then faizah dtg.... dian ajar basic chord gitar an... aku salin dlm paper... hahaha... dah 2 try2 terkial-kial... hahahak... biase r baru blaja an.... tp best.... aku bg faizah maen byk sbb die yg smgt an... xpe,aku bole blaja lg nanti.... ngee!!! pas2 blaja punye blaja aku suke tgk dian cpt2 tukar chord 2 kan.. cool gile.... kiteorg practise lagu impossible by shontelle tuu... senang jugak lah... tp kne pndai cpt tukar... hahahaha.... emm,blaja2 then pkul 1.10 cm 2 abang aku dtg amek :( kejap nye... xpe nanti kite blaja lg ek...

esok aku ade test computer utk dpt lesen L kereta!!!!! doakan aku lulus korg :)

No comments:

Post a Comment