Tuesday, December 28, 2010

kembar seiras :)

lepas balik dari driving hari ni,aku terus hang out dengan kembar comel nie :)



diorang ni senior aku kat st.mary tapi tak macam senior pon sebab sentiase menggila bile jumpa... hahahhaa... yang kiri aku panggil angah, kanan tuu acik :) diorang nie kakak sedare ami yusrida (besties aku).... aku rapat dengaan diorang pon sebab ami ler... hahahaha... habis sume sepupu sepapat ami aku kenal... hahahahha... diorang dah nak balek hari jumaat nie, 31 dis 2010... so,sebab tuu aku ajak jumpe... nanti bile lagi kan??? mane tau diorang cuti sem aku tengah keje ker kan??? ha... macam mane??? hahahaha...

so,tadi pergi selayang mall jer sebab diorang nie nak lepas pergi jaoh2 tunggu lah lagi 10 tahun kot... hahaha.. parents mereka sangat lah protective... sebab tuu ler tak boleh keluar jaoh2... emm, so sampai2 selayang mall terus pergi KFC... angah dah lapar.. hahahaha... turun KFC nampak fariza lah... sian dia tengah sebok... so,takde lah aku kacau dia... hahahaha... order2 then mase makan norijah pulak datang KFC tuu.. entah ape dia buat dalam tuu entah... padahal kau kerja kat parkson kan??? dia sempat pulak lah maen pukul2 aku??? sengal punye budak.. hahahahaa... dah habes makan acik nak beli "pencil boxx" hahahaha kenapa 2 X?? sebab pronunciation diorang macam ade 2 X .... hahahaa.. :D

dah pusing satu selayang mall tuu,angah pulah sebok dengan "hypershoes" dia... jom pergi hypershoes!!!! banyak kali dia ulang2!!! aku dengan acik dah saket2 perut gelak tadi melayan si angah... acik pulak entah ape dia mengarot mase kat popeye tadi... haish,saket perot aku gelak hari nie.. hahahahaa.. last nye beli selipar mydin jugak... mydin jugak berjasa... hahahaha... dalam pukul 5 kiteorang pon balek... aku ikot diorang balek rumah,aku suro along ambil dekat rumah diorang jer :)

aku drive kereta mase dekat simpang yang dekat dengan rumah.. aku tak tekan miyak pon sebab kereta auto kan... hahaha.. apelah... tapi puas hati dapat jugak bawak kereta wira tuu :D

aku rindu kan moment nie dengan kembar2 tuu :

No comments:

Post a Comment