Monday, December 27, 2010

disappointed :(

dah la aku asyik buat salah jer ari nie mase drive tadi... pastuu terus down oowwhh!!!!!! ggrrr!!! gile takde mood... dah tuu aku tengah online ade jer yang menyakitkan hati!!!!!!!! kalau aku xbace **** **** **** tuu tadi takdelah terase hati macam nie!!!!!!! jfigyuiaehgjbajkgva lah!!!!!! gile saket hati :'( boleh tak weh jangan buat macam tuu kat aku???? tolong lah terus terang dengan aku ape jer!!!! sorok2 macam tuu lagi aku saket hati dowh!!!!! apasal hati aku lembut sangat and senang terase hati dengan kau nie??? entah la weh... buat lah ape pon kau suke... aku dah takde mood lah dengan perangai kau!!!!!!!!!! :'(

2 comments:

  1. betol jangan lah sedih2. nanti kita karoke ye.

    ReplyDelete
  2. aku down gile dowh ari nie... saba saba saba... sampai bile??? makin annoying jer aku rase!!!!!!!! hahahaha.. ok nanti karoke :D

    ReplyDelete