Friday, December 24, 2010

Excited gile :D

semalam mak ade cakap die call pakcik sani tanye pasal lesen L aku... dia kate dah siap... and dia kate nak ajar aku drive ari nie... aku pon semangat lah bangon subuh tadi buat kerja rumah pagi2 kan... dah pukul 9.30a.m cam tuu dah siap sume tunggu punye tunggu sampai lah pukul 10.30a.m mak call rumah kate pakcik sani call mak cakap yang die lupe ari nie ari jumaat and dia ade org laen dia nak ajar lagi... lagi pon solat jumaat ari nie so,dia cakap dia datang rumah 2.30p.m..... aku sampai dah tersengguk-sengguk tunggu dia dari pukul 9.30 bole plak cakap petang???? haih... aku ape lg kan??? g tido r sebab memang mengantok gile bangon awal... aku kan ari2 bangon "AWAL" hahahahahahha.....

aku tido sampai kul 1p.m then abang aku dah pegi solat jumaat aku pon solat,siap sume tunggu r sampai pukul 2.30... kali nie die datang tepat pukul 2.30 :) mak kate tengok jam sebab nanti kite bole tau bape jam die ajar sume... masok2 dalam kete pakcik sani tanye "kau memang xreti bawak kete ker??? " aku pon jawab r "mane penah... nie 1 st time cik.. hahahha " ok mula2 dia tunjuk macam mane gear 1,2,3 dan 4... die pegang tangan aku???? hahaha.. tak pe lah... dia pon ,mcm bapak2 orang kan... hahahahaha... dia tunjuk care tarek handbreak, signal, clash, break kaki, pedal minyak sume kan... memang excited gile r...

mule2 aku tekan clash sampai abes then masok gear 1,lepas handbreak then tekan pedal minyak,lepaskan clash perlahan-lahan :) kereta tuu bergerak aku dah appy gile... hahahahaha... then dia bawak aku pusing2 kepong jer takat nie... risau oowhhh 3 kali mati enjin tadi sebab aku tekan break tuu kuat sangat kot... hahahahaha...

pakcik tuu pulak mule2 ajak borak2 then dia sebok ngn hp pulak... adoiyai.. aku dah lah berdebar-debar... dia bole pulak sembang2... hahahaha... mase tengah drive pakcik tuu cakap "ha,slow sikit... " aku bawak laju ker??? hahahahaha.... mase kat FRIM ade lah mamat moto nie lalu sebelah kereta pakcik nie kan bole pulak die ppeewwiittt2!!!!! haih!!! gile menyirap!!!! yang sorg lagi nie jerit2 hoi3!!!! what the la kan???? aarrgghhh !!!!!

pakcik tuu tanye "kau nie betul ker xpenah bawak kereta??? pandai jer kau bajet jarak... hahahahahah " lagi berbunga-bunga bangga dalam ati aku... hahahaha :) pukul 3.30p.m macam tuu aku pon sampai rumah bayar rm200 kat pakcik sani and dapat resit.... :)

2 comments: