Monday, December 27, 2010

Segmen Jom Berkenalan

Cara nak join segmen ni cukup mudah..Jom tengok syarat2nya~
1) Buat Entry bertajuk"SEGMEN JOM BERKENALAN"
-done-

2)Paste banner segmen jom berkenalan dalam entry anda(kalau nak letak kat sidebar pon takpe)..linkkan ke entry ni~
-done-

3) Jawab 7 soalan berikut:
-done-

-Apakah status anda (Single,berpunya,berkahwin,bercerai)..ceritakan sedikit
single (:

-Ceritakan tentang diri anda (cth:asal..pekerjaan..belajar katna..bil anak.cita2..bla2.bla..)
Rabiatul Adawiya Razali = (betol)...aku anak kelahiran Kuala Lumpur broo!!! ex st.marian , sangat hyper bile jumpe kawan sekelapa :) simple person...

masa depan aku,hanya Allah S.W.T yang mengetahui dan aku hanya merancang.... sekarang tengah menganggur lah kirenye!!! hahahahaha

-Ceritakan tentang Blog anda(promosi la sikit)..
betolgadismelayu
start blogging 2 hari lepas merdeka daripada SPM... merdeka kan??? so,bole buat ape jer aku suke.. hahahahaa
senanglah orang nak cari blog aku sebab same jer URL aku dgn name blog nie :)

-Apa pandangan anda tentang dunia blog?
blog ni macam diary aku laa... kalau rase nak tulis ape pon tulis jer la.. sape nak larang nie blog aku... hahaha... lagi pon nielah care nak cerita kat kawan2 pengalaman2 aku... kalau nak harap talipon , YM sampai subuh tahun depan nak menaip pon tak dapek derr... hahahaaha... ala,lagi berapa hari jer nak 2011.. poyo jer kau betol.. hahaha... nanti cucu cicit kau boleh bace jugak pada masa hadapan.. kan3???

-Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..
gunakan blog dengan sebaik mungkin... jangan kau letak video2 ker article2 yg tak patot dalam blog... tak baik cucu cicit kau bace nanti... cewah!!! hahahaha

-Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..
emm ade keunikan ker??? tengok lah sendiri dan anda lah yang nilai.. kang aku nilai kang macam perasan pulak.. hahahaha

-Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
sampai aku dah penat bercerita mungkin... hahaha... tunggu lah lagi30 tahun... anak2 aku pulak sambung tulis blog... hahahha

4)Tagged 4 orang rakan blogger anda(jangan lupa ingatkan dorang!)..

1. Syarah Amanina
2. Noor Hasina
3. Anis Lam
4. Aliah Aqilah

No comments:

Post a Comment