Sunday, February 6, 2011

gembira bersama keluarga tercinta

saya sangat malas menaip... jadi hanya gambar yang boleh menjelaskan bertapa gembira nya saya bersama keluarga tercinta :)
buah hati saya :D
along gila... :P
mak kesayangan saya :D
keluarga saya :)
hero saya :D
nenek saya :D
raja sehari pada hari ini :)
farah gedik :)

okay sekarang saya malas nak upload gambar pula... hahahaha...
tadi lepas pergi kenduri dekat rumah wan long zalwa pergi putrajaya pulak wedding anak kawan ayah aku... hensem dowl anak dia :)

dah makan kali kedua kiteorg pergi hantar bang long dekat terminal bas dekat bandar tasik selatan... dulu dekat pudu kan??? sekarang takde dah dekat pudu tuu... yang dekat bukit jalil tuu pon tak lama lagi akan di tutup... al maka nya kena jugak lah pergi bandar tasik selatan yang macam nak sesat kiteorang pergi tadi... tapi tempat tuu besar dan best.. macam KL sentral pon ada... macam KLIA pon ada... HAHAHAHA...
ha , tengok nih :)
hahaha... terlalu bercahaya sampai aku pon tak nampak :P
tengok, aku dah ngade2 :P
mak ayah sama gedik :P
dah dua tempat kenduri pergi makan pon, gatal nak makan kenny rogers roasters lagi... mana tak bulat kan?? HAHAHA....
makan apa jer sampai rm48??? ice blended tuu yang mahal =.=""
aku dengan fuad dah boring tunggu makanan tak sampai2 -_________-""





maka, pukul 5 pon kami pulang kerana bas bang long akan bertolak pukul 5.30.... sebelum kiteorang balik kan, ayah ajak bang long dengan fuad pergi solat asar.. masa tuu ada adegan sangat memalukan .... ada pasangan suami isteri ni muda lagi... tiba2 kitorang dengar suami dia hentak meja makan tuu kuat2... aku cam pehal pulak nih.... semua orang tengok weh.. aku tengok laki tuu cakap2 tapi perempuan tuu buat bodo jer pandang tempat lain.... dah sah gadoh... tapi weh tempat awam macam tuu... maruah korang mane dowh??? kesian aku tengok anak2 dia.. kecik2 lagi.... bukan apa lah.. dorang tak tunjuk contoh yang baik lah... anak lelaki dia siap bole tiru balik gaya ayah dia hentak meja tuu tadi... tak ker budak tuu pandai??? rasa nya dah besar esok budak tuu ikot jejak ayah dia yang panas baran kat tempat awam and tak tahu makna malu.... hmm.... renung2kan lah yer :)




No comments:

Post a Comment