Wednesday, February 23, 2011

stalker terbaik ah aku.. :)))

korang tengok Gadis Semasa Sunsilk kan???? aku stalk page pelakon2 dia... muahahaha... gila sengal weh... aku godek2 FB..... mula2 aku add "adam" yang suka kan melda tuu.... hahaha... korang nak tau nama betul dia??? pergi ah godek2 Gadis Semasa Sunslik punya page... hahahaha... berjanggut lah korang cari :))))

then petang tadi WOW !!!!!!!!!! dia approve aku weh !!!!!!!!!! aku mati2 ingat takde harapan dia nak approve aku... tapi dia baik weh approve aku yang tak seberapa nih... nyeh nyeh nyeh :)))

then tengok status si "adam" tuu relationship dengan nad zainal !!!!!!!!! ya allah weh !!!! ghupa2 nya mereka couple ???? aduh, melepas dah aku :(

then aku add nad zainal tuu pulak.. dia approve jugak... ngee !!!!!!!!!
aku godek2 gambar "adam" then terjumpa pulak gambar "syam" and ada tag nama dia kat situ... aku pon add "syam" jugak.... he's approving me weh !!!!!!!!! gila teruja... dia minat LOMO... kan dian??? :))))

aku add "ain" and "tuti" still takde respon lagi... kita tengok lah esok eh :))))))))

TERUJA GILA !!!!!!!!!!!!!! :DDDD

No comments:

Post a Comment