Saturday, February 26, 2011

saya di tag oleh nimot saadah :)


*Apa yang penting dalam hidup korang ?
family ku syurga ku... cewah !!!!! :)))

*Benda terakhir yang korang beli guna duit korang ?
top up :)

*Berapa lame korang akan mencintai kekasih korang ?
selama-lamanya kalau aku dengan dia berjodoh sampai ke jinjang pelamin :)

*Novel/buku/majalah yang terakhir dibeli ?
majalah ASUH kot T__T
sumpah tak ingat.. :PPP

*Namakan orang orang yang korang nak dalam hidup korang ?
pulek... kalau nak list weh baik aku buat buku kedatangan macam kat skola dulu T__T

*Adakah korang kene basuh baju sendiri ?
yup.. semenjak jadi suri rumah tangga nie kan :)))

*Tempat yang betul- betul korang nak pergi ?
wah, aku nak pergi australia, paris, london, korea.. lagi2??? kene tengok peta ar jap :PPP

*Lagu yang korang suka dan nak dengar ?
lagu loving you tonight by andrew allen..
yang dalam blog aku nie :))))))


orang yang saya nak tag pulak :
diyana fazlin
farida amira
aliah aqilah

*aku rasa diorang jer yang rajin buat kalau aku tag :))))

No comments:

Post a Comment