Wednesday, February 16, 2011

lesen suda di tangan :)




pagi tadi bangon2 ayah kejut cakap "kakak nah".....
aku macam apa yang nah... sekali tengok LESEN !!!!!!!!! OMG !!!!!! gila happy... terus call mak bagitahu.. mak pon sama teruja... hahahaha.... dia dah cop aku jadi driver dia hari2... haih... mentang2 dia ada 3 driver sekarang... fuad pon tak lama lagi lah tuu.... ayah dah cakap tadi, "ha,fuad ambil lesen motor pulak cepat2"..... hahahahaha....

ayah pon sama teruja... "esok kakak hantar fuad pergi sekolah".... mana tak teruja,dia dah kurang beban... kalau tak pagi2 dia yang hantar fuad pergi rumah wan and ada orang ambil dia pergi sekolah... sementara aku belum sambung belajar lagi nih , ini lah tugas aku... jadi driver si fuad... -___-""'

btw,pergi gombak hari ahad nie aku try tanya mak aku ek dyda kalau aku bole drive :))))

2 comments: