Thursday, April 28, 2011

bila orang dipercayai sentiasa disisi :)

aku senang terkenang perkara pahit yang pernah dilalui and perkara buruk yang orang buat kat aku tanpa dia sedar..... dia tak pernah nak sedar and tak akan sedar bahawasanya aku terlalu terase hati dengan sikap dia yang endah tak endah dalam persahabatan...... ok, tak nak lah aib kan sesiapa.... kau sedar diri alhamdulillah... kau tak rasa tuu diri kau, lantak lah.. aku dah tak peduli apa dah.....

sekarang ini aku hanya nak berterima kasih pada sahabat yang selalu ada tatkala ini bersama aku dalam susah mahupun senang..... kau tahu kau siapa..... sumpah aku cakap, kau sangat jujur dalam persahabatan bila aku mula mengenal hati budi kau..... walaupun baru setahun jagung kita berkenalan, tapi aku rasa macam kau dah kenal aku sangat sangat.....

family aku pon mula mengenali kau dengan lebih rapat dan mak aku mula menyayangi kau seperti anak nya sendiri.... alangkah bahagia nya ketika aku menangis waktu ini kau ada disamping dan memeluk ku dengan seerat-erat nya......

terima kasih atas perhatian kau untuk aku yang tak pernah aku dapat dari orang lain melainkan mak aku.... hanya mak aku yang faham isi hati aku .... dan kau orang kedua dalam hidup aku yang jujur bersahabat dan faham kesulitan yang aku hadapi.....

aku dah tak tahu apa yang patot aku cakap untuk kau tahu bertapa huru-hara nya emosi aku jika kau tiada di samping aku tadi..... even dalam YM pon, aku rasa kau dekat dengan aku..... yang perlu kau tahu, aku percaya kau..... dan aku pon harap perkara yang sama dari kau iaitu memiliki kepercayaan aku dan susah senang kau, automatik jadi susah senang aku.....


TERIMA KASIH SAHABAT :)))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



kau pon long.... serius adik sayang kau..... walaupun kau cakap ala biasa lah semua kawan macam tuu, ala biar lah dia, ala tak payah lah layan dia, ala kau ada ramai lagi kawan kak...... semua tuu long bagi kau remeh jer tapi long , kau faham adik kau..... kau paksa jugak suro adik call kau walaupun terpaksa dengar adik nangis macam tadi... kau nak jugak dengar luahan aku .... serius adik tak nak abang lain selain kau dengan bangah..... adik sayang korang dua :)))

No comments:

Post a Comment