Thursday, April 21, 2011

puteri lagi :D

puteri???? pasal anak raja mana pulak yang aku nak cerita nih???? muahahahaha....
ok ok tak nak membebel.... nak cerita betul-betul... hahahhaa.....


sorry kak mira... curi gambar puteri yang ini :))

disebab kan rindu aku terhadap budak ini dah tahap paling maximum sampai darah , gula , garam, aku dalam badan semua naik.... haish....
kelmarin dah pergi rumah nenek dia , tapi dengan perasaan hampa nya aku pulang sebab dia letih sangat fyda bawak berjalan sampai tertidur..... tak nak lah kejutkan dia... kesian ... dah lah demam ek ???? puteri puteri :)))

so,hari nie tak kira apa jadi, hujan ker ribut ker, aku nak jugak jumpa dia... ehehehee.....
and akhir nya rindu aku dekat dia terlerai.... yeay..... dia pon ingat aku lagi, and banyak membebel kat aku pasal make up... budak nie kecik-kecik dah pandai make up... dah besar esok ??? model agak nya.... hehehee :)))

aku layan dia main game make up make up... aku layan dia nak tengok cerita hantu kak limah balik rumah... macam- macam pulak dia nak buat hari nie.... mak long dia suro dia tido , dia cakap "kalau kak dyda tido, baru adik tido " hahahaha... memang berjanggut lah kau nak tunggu kak dyda kau tidur... LOL....

ok, part nie aku terharu... aku pergi dapur basoh tangan , aku dengar puteri cakap "kakak tuu dah balik ker??? " aawww <3 <3
dia macam terkejut aku nak balik dah... hahahaha... sayang jugak kan dia dekat aku??? ehehehe...




and and and part paling aku suka ....... puteri karaoke :)))
dia mintak aku carikan lagu hantu kak limah balik rumah... tapi aku tak faham dia nak lagu apa.... ala, budak-budak kan... susah sikit nak faham apa dorang nak.... and finally bila dia dah jumpa lagu tuu, berjuta kali dia pasang dok nyanyi sebelah aku.... ahahaha... comel :)))




*korang kene percaya bahawa puteri suka lagu nih.... ahahaha... rock siot budak nih.... LOL...


hehehe... hantu kak limah versi comel :))

dah penat layan dia, pukul 4.30 petang aku rasa baik aku balik.... dah nak hujan pulak kan... ehehehehe... balik lah.... aku bye bye puteri pastuu dia pelik kenapa fyda nak teman aku turun... dia kata " biar lah kakak tuu balik... dyda nak pergi mana" ... ok, part nie macam sadess sikit sebab dia tak nak hantar aku sampai bawah... hahaha.... takpe lah... dia sebok dengan ipad dyda dia tuu... :)))

sampai jer tangga paling bawah, fyda terkejut beruk... aku ingat ape lah yang dia terkejut sangat nampak kak mira kat bawah.... ghupa nya dia nampak "abang ipar" dia.... ahahahaha.... sengal lah kau fyda.....

*nanti sebelum aku sambung belajar nak lah jumpa puteri lagi.... sebab takot nanti makin besar budak tuu, nanti tak bole dah dengar dia gagap2 macam tadi... ehehehe... comel :)))


gambar last before balik :)))

LOVEYOUDEON'S SIBLING :))

No comments:

Post a Comment