Monday, April 18, 2011

kanak2 riang sedunia :)

kenal diyana fazlin tak??? tak kan??? korang hanya kenal padelin kan??? k mai dengar aku nak kutuk dia habis-habisan nih !!!! *balas dendam*

hari jumaat bersamaan 15hb april 2011 gathering bersama kanak-kanak riang sedunia di rumah syaeista telah dijalankan ... *betul ker ayat aku??? hehehe... kenapa rumah syaeista???? sebab rumah dia jer yang paling dekat dengan sekolah st.mary jadi takde alasan diorang tak tahu sekolah kat mana -.-"
lepastuu syaeista adalah jaguh memasak... jadi kitaorang memang hantu melantak kan, sesuai lah syaeista yang jadi mangsa.... ehehehehe..... ok ok... dah terlalu banyak melalut , jadi kita mula kan cerita pasal gathering...

niat aku mula-mula nak datang rumah syaeista awal, nak tolong dia masak and aku nak curi resipi masakan dia TAPI !!!!!!!!!!!! ha, part tapi nie yang serabot nih.... atiqah mula-mula nak datang rumah aku, lepastuu tak jadi lah apa lah.... malas lah cerita kesulitan yang kami alami... jadi terus forward kedepan depan depan lagi.... eh,cepat lah forward tuu... aduhai... lambat plak remote nie berfungsi... hohhohoho.....

ok,dah sorok kek kat rumah syaeista semua, aku pon pulang lah serahkan kereta kat abang aku... payah betul kalau dah berebut-rebut kereta nih... haih... then pukul 2.15 petang macam tuu, abang aku dah balik solat jumaat, tengah-tengah drive pegi rumah syaeista ada polis depan aku , dian call pulak... ha,sudah.... aku angkat call, aku cakap "jap dian jap, POLIS !!!!!!! " hahahahaha.... then , sambung on the phone... dian pon tunggu sebab dia ada call free... kalau tak dah lama dia letak fon kan??? muehehehe :)))

aku dok lah berdoa biar aku sampai dulu rumah syaeista before dian... senang sikit nak buat surprise kan??? LOL....
aku sampai2 rumah syaeista , tengok dian tak sampai lagi, terus aku mintak syaeista kek, nak ready... tengah cucuk2 lilin kat kek, semua dekat hall jerit, betol !!!! dian sampai !!!!!!!!! aku dengan excited nya "syaiesta !!!!!!!!! lighter mana !!!!!!!!! aku nak nyalakan lilin pakai ape nie !!!!!" hahahaha..... naseb baik ainni saja lambat-lambat bukak gate.... aku suro fyda cakap dekat diorng jerit "dian surprise !!!!!!!!!" and ternyata mereka dengar kata.... HAHAHA... dorang jerit jer terus aku keluar bawak kek.... ehehehe... * terharu sikit :D



dah siap potong kek ape lagi???? MAKAN LAH !!!!!!!!!!!! yeay !!!!!!! aku serbu pasta hasil titik peluh gigihnya si syaeista , hasina, alia.... ada peluh korang ker dalam pasta tuu??? tuu yang sedap tuh sampai berair-air mata aku makan.... HAHAHAHA.....

tengah makan pon weh kau tengok lah !!! tak bergambar tak sah.... kiteorang bole menangis tau kalau tak bergambar bila dah gathering :PP



tengok lah... dekat meja makan pon jadi... hahahaha... syaeista selalu takde dalam gambar -.-"


dah kenyang, kerjakan HP orang plak kau nie fyda... HAHAHAHA....

amek gambar atas tangga ek korang??? kawen dengan orang tua nanti tau lah :P


eeee !!!!!!! sape nih??? nie lah padelin yang aku nak balas dendam tuu -.-"


yerlah, takat model jalanan laku lah kan -.-"


tak payah cakap apa2 lah kan bila tengok gambar nie??? dah tahu ke-hyper-an kami... jadi ape lagi??? teruskan mengundi... HAHAHA.... *tiba-tiba....



*ok lah, dah penat upload gambar, dah penat membebel... nanti tunggu entry kanak-kanak rabena sedunia pulak :D

No comments:

Post a Comment