Friday, April 29, 2011

CONTEST SEHATI CWL & FARA :)

okay, saya merupakan orang yang bertuah di TAG oleh fatin athirah ... muehehhee.... contest nie kau letak gambar kau sorang yang sehabis comel kata nya... hahahaha.... k, di sebabkan aku takde keje join jerlah kan untuk tambah kawan blogger :)))

hadiah bole tahan wokkkkkk... ada rezeki dapat ah... takde pon takpe... saja saja join .... :))




1.mesti folow blog CWL AND FARA> CIK WANIE LOVELA & FARA
2.PAS TU BANNER mesti link kad blog cwl ( MESTI ADA DALAM ENTRY DAN SIDE BAR KORUNk!
3. NAMA entry nie> CONTEST SEHATI CWL & FARA
4. CONTEST TERBUKA KEPADA BOY & GURLZ ,UMO xkisah berapa~kalu boy menang hadiah tu korunk bole hadiah dekat awek ke? dekat adik ke or sapa2 suka haty korunk!
5.wat simple entry sikit tulis sal contest CWL & fara yg korunk joined nie..(entry yg menarik dan kreatif dia lah menang)
6.KORANG MESTI TAG KEPADA EMPAT ORANG KAWAN KORUNK DALAM CONTEST NIE..
7.DAH JOINED CONTEST SILA TINGGALKAN LINK DI COMMENT!
8.Gambar korunk tu bebas buh aksi korunk yg terhabis comel ! but single xmau ada dgn kawan2 ok! & 1 gambar JE..dan pic korunk xmengandungi unsur2 prono ok!
9.tarikh tutup : ntahlah bile :P


ini lah hasil nya.... :))


*dia kata letak gambar aku single takde orang lain.... jadi yang aku pegang tuu kucing... bukan orang... maknanya gambar aku tuu single kan??? kan kan ???? ok, aku berjaya ... :))

tag pada 4 orang :
*semua follower blog saya, kalau rajin buat lah :))

4 comments: