Sunday, May 1, 2011

seminggu yang penuh suka duka :))

mula dari hari selasa minggu ni sampai lah hari nie aku asyik berjalan , duit habes, bergembira dengan rakan-rakan sekepala, menanges sebab ada penghalang dalam persahabatan dan macam-macam lagi...


k, start dari hari selasa... nak tahu apa aku buat ???? PEGI KURUSKAN BADAN =.="
ahahahaha... aku dah plan nak main badminton selase tuu dengan atiqah... then, ajak syarah sbb teringat dia takde class hari selasa..... mula-mula syarah tak bole, tapi pagi tuu aku call tiba-tiba dia kata boleh pulak.... pergi amek dia dekat umah, then terus masok FRIM..... syarah ajak jogging.... ok, jogging dalam FRIM memang sangat terbaik lah kan... takde jaoh lagi ker perjalanan dari tuu ??? gila penat..... macam dah takde semangat nak main badminton.... penat dowh.... ahahaha... penat tapi seronok kan atiqah and syarah ???? :))


kitaorang start badminton pukul 10... so, before pukul 10 tuu pergi lah teman dorang makan dulu... dah makan sume, then terus badminton..... memang terbaik lah lepas makan main badminton.... terbuang dah lemak-lemak kiteorang.... ahahahaha... yang tersangat lah bagos takde orang dalam court badminton tuu... kitaorang jer tinggal... ape lagi... bayar untuk satu court tapi kitaorang guna dua court... hahahah... bagos tak ???? bukan nya ada siapa-siapa check pon apa kitaorang buat dalam tuu... hohohoho......

dah habes jogging, badminton , now time for relaxing..... syarah bawak kiteorang naik kt air terjun !!!!!!!! yeay !!!!!!! ada ikan yang gigit-gigit kaki tuu kan ??? gila geli... ahahahaha..... amir sengal basahkan aku dengan atiqah... aku rasa nak rendam budak tuu dalam air -.-"
tujuan naik atas nak rasa kene gigit dengan ikan kecik-kecik tuu jer.... dia bole pulak main air... kalau dia jer takpe... nie dengan-dengan kiteorang pon dia basahkan.... haish.... apo nak jadi ekau nie ??? ohohohoh.....
petang atiqah lepak umah aku... wehee.... best best... kiteorang borak borak lama gila.... best lah !!!! sangat best atiqah :)))


RABU PULAK :))

pergi bookfest !!!!!!!!! dengan atiqah jugak..... like serius dua hari aku dengan atiqah tapi takde gambar..... -.-"
part nie sadess k.... kitaorang banyak kenangan dua hari tapi gambar tiada.... takpe, kenangan kau dengan aku biar kita dua jer yang tahu ok.... :))


k, aku ada satu gambar kau :))


dua sahabat sejati nie pon ada jugak kan sina , alia ??? :))

serius dah penat sampai duduk kat tepi-tepi dinding tuu... hahahaha :)))


dah penat berjalan, bergadoh, bergelak ketawa, menjerit, berborak ..... kami pon pulang ke rumah masing-masing .... hehehe... atiqah dah macam kakak aku.... rumah aku pon macam rumah dia.... kau tidur sini pon aku tak kisah atiqah... aku suka ada kau hari-hari dengan aku :))

sebab apa aku perlu kau hari-hari dalam hidup aku atiqah??? sebab kau faham aku, kau tahan layan kerenah aku, banyak rahsia kita dah kongsi sama, apa yang kita buat hari-hari pon macam sama kan???? apa yang kita makan hari-hari pon almost kebetulan sama kan ???? sebab tuu aku sayang kau :)))


KHAMIS PULAK :))

lepak rumah fyda deon.... dok photoshoot jer kitaorang.... nanti fyda dah masok kan gambar aku upload k :))

hari khamis hari paling teruk bagi aku..... time tuu pon kau ada untuk aku atiqah.... like seriously aku nak melekat dengan kau.... so, kau tak boleh pergi mana-mana sentiasa dengan aku :)))
BOLEH KAH ??? hehehehe..... adik-adik kau pon dah jadi adik-adik aku ....
mak aku dah sayang kau.... aku sayang mummy kau... ayah aku dah mula kenal kau sebab almost everyday aku mention nama kau dalam rumah..... babah kau pon dah jemu dengar nama aku kan???? ahahahaha..... terlalu banyak persamaan dari perbezaan :))


SABTU PULAK :))

sabtu ada date dengan faten..... yeay !!!!!!! aku sayang faten sebab dia selalu ada time aku shopping.... semalam sampai aku beli barang dapur dekat carrefour pon kau ikot kan ???? thanks faten sebab tahan layan kerenah aku semalam :)))
oowwhh Aja, dian and cuna pon ada semalam tapi lepas tuu mereka aku hantar pulang... :))

p/s : faten, gambar aku banyak kat kau... nanti photosharing ohkay :))

No comments:

Post a Comment