Monday, May 16, 2011

pesanan buat faten alia :)


si cantik faten alia :)

tak kan aku lupa kau wahai kawan shopping ku... hehehehee.... ingat tak form 3 dulu kau senyap gila... asyek dengan cipa jer.... aku tanya sepatah kau jawab sepatah.... susah nak suroh kau bercakap dulu.... and now maybe dah besar and ada sense nak bergaul baru lah aku nampak diri kau yang sebenar.... makna nya baru aku nampak the other side of faten yang banyak mulut :))

bagos lah kau dah banyak berubah sekarang... berubah ke arah kebaikan... maksud aku berubah jadi gila-gila.... i like lah daripada kau diam gila.... aku susah nak suroh kau bercakap dulu.... hehehehe... and now kau lagi banyak cakap dari aku.... i loike :DD

thanks weh kau layan kerenah aku sepanjang lepas SPM nie... teman aku pergi macam-macam tempat untuk shopping... kau ajar aku pakai pashmina cara kau... aku ada try 2 ,3 kali jugak... hehehehe.... thanks for everything :))

pesan aku untuk kau jaga diri baik-baik kat perak tuu.... harap kau tak lupa aku and persahabatan kita kekal hingga akhir hayat.... aku sayang kau weh.... sayang gila kat kau :))
kalau ada problem nak share dengan aku i'll always be with you weh even kita jauh :))

loveudarla :))




No comments:

Post a Comment