Tuesday, May 17, 2011

NANA sentiasa di hati :))

korang dah tahu kan siapa NANA??? tak tahu???? ggrr !!!! baca nie cepat :PP
aku nak pergi jengka dah 21HB nie... so sebelum pergi sana aku wajib jumpa buah hati aku sorang nie... kenapa??? sebab aku akan rasa hidup nie macam tak de makna bila aku pergi jauh , aku tak habiskan masa dengan dia dulu.... currently dia lah sweetheart aku :))

eh, nak pergi mana nie????

hihihihi..... disebabkan atiqah nak tengok cerita KONGSI, so kitaorang pon pergi lah jusco kepong jer... atiqah tak boleh drive jauh-jauh..... ehhhhhh.... dengar nie....... lepas atiqah dapat lesen P, aku lah kawan dia yang first dia bawak naik kereta kelisa dia drive ... hehehe.. *bangga jap*
ayu pon ada tadi... tapi disebabkan khusyuk tumpu dekat atiqah,lupa nak ambil gambar dengan ayu tadi... takpe adik ayu... lain kali kita ambil gambar sama.... adik ayu belajar rajin-rajin ohkay... result PMR mesti gempak tau nanti :))

ok, berbalik pada atiqah ku sayang.... kita orang banyak photoshoot hari nie sebelum aku pergi... hehehe... mane lah tahu nanti balik-balik jumpa dia lagi aku dah jadi lain sikit ker... *ke arah makin cantik ker mungkin * ahahaha... insya-allah :DD

tatap lah weh gambar kitaorang yang macam-macam nie... :D
thanks ayu jadi photographer kitaorang hari nie... :))


nie semua muka teruja nak tengok cerita kongsi...
lepas tengok cerita kongsi??? hahahaha... tengok nie pulak :DD



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





k part nie aku tak sangka pon dia nak nanges... jangan nanges baby... sebab aku tak kuat bila tengok kau nanges... aku sayang kau weh... jaga diri baik-baik... jaga kesihatan.... ada problem cerita dengan aku... bila-bila jer, aku sanggup dengar :)))
aku akan rindu kau nanti... jangan risau sebab kau kawan dunia akhirat aku hingga akhir hayat aku... loveyoubaby :DD

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


cerita nie best kan atiqah, ayu ??? ahahhaa... kita banyak gelak kot hari nie... hehehehe... tapi last-last dia macam sengal sikit... hahahahaa

LU LANGSI LU MATI !!!!!!

No comments:

Post a Comment