Thursday, May 19, 2011

pesanan buat kekasih hati :))


kenapa perlu ada pesan buat dia jugak ???? and kenapa dia orang last aku nak tinggalkan pesan ??? sebab dia special..... aku memang saja buat pesanan untuk dia lambat-lambat .... sebab nanti orang malas nak baca dah post yang lama-lama kan ???? so, aku saje buat post untuk padelin fresh-fresh... biar nanti time orang baca blog aku, baca pasal dia :))

kau dari kecik kenal aku... tapi kita start rapat since form 2.... yer, kau seorang pendiam, bila orang tengok kau sekali orang tuu terus suka... kenapa ??? sebab keperibadian kau yang cantik tuu buat orang cepat suka kau.... tuu lah perbezaan kau dengan aku... aku bila orang tengok dah macam muka nak cari gadoh... hohohoh.....

k lah straight to the point.... kau dah banyak diam sekarang.... kau dah jarang ada dengan aku... aku faham lah lepas habis sekolah nie, kau banyak sendiri-sendiri.... setiap kali nak keluar pon mesti aku yang mula ajak.... sebab apa ???? sebab aku tak suka sendiri-sendiri... aku suka ramai-ramai... aku suka communicate dengan kawan-kawan aku... aku suka bergaul... aku suka riuh..... kau , aku tak tahu lah.... lain orang lain ragam...

just aku nak kau tahu, walaupon kau dah jarang dengan aku tapi setiap hari aku akan ingat dekat kau.... tak pernah sehari pon aku tak terfikir pasal kau.... dulu ingat tak hampir tiap-tiap hari aku message kau.... tapi sekarang ???? sebab aku tahu kita ada hidup masing-masing, hala tuju masing-masing..... so, lepas nie tak kira lah buzy mana pon kita, aku harap kau tak lupa aku... aku susah nak lupa orang yang dah lama berkawan dengan aku....

pesan aku weh , tak kira lah jauh mana pon aku belajar, tak kira berape juta kawan baru pon aku dapat kau tetap kawan baik aku dunia akhirat.... aku pernah cakap dulu kan apa jer yang bole memisah kan kita ???? NYAWA..... nyawa jer yang akan pisahkan kau dengan aku....
insya-allah rezeki kau ada kat mana-mana.... rayuan kau insya-allah boleh dapat.... bila dah dapat sambung belajar kat mana-mana nanti jangan lupa bagitahu aku..... berita gembira aku sedih aku semua kau tahu.... harap kau jugak pon macam tuu :))

p/s : jaga diri baik-baik.... sekarang makin cantik makin ramai yang nak culik nanti... hehehhee... take care weh... aku sayang kau hingga akhir hayat aku :))

loveusayang :DD

3 comments:

  1. im touched by your entry:D
    insyallah friends always remember each other, because that what friends do, so don't worry. be happy:D

    ReplyDelete
  2. ahahaha muizz.... yer aku tahu tuu :)))
    thanks :D

    ReplyDelete
  3. Ye dulu aku tak cantik, sekarang pun apa kurangnya, sakai je lagi haha. Nak culik aku tkpe, jgn culik tomok dgn ginoooooooo HAHAHA xD

    Orait, kau org first aku bgthu mana aku dpt. and yeahh, nnt kau free call lah aku bila kau kat sana tgh boring2 ke. Mesti aku bosan dohh tak dgr cite kau nnt ;(


    and buatlah open house lagi tahun ni betol! wehee. aku boleh tolong kau masak! yeayy :D

    Jaga diri. Jangan fikir benda2 remeh, pasal ehem tuu kalau dia kacau kauu bgtahu aku. LOL.

    AKU SAYANG KAU JUGAK SAMPAI BILA-BILA <3

    ReplyDelete