Sunday, May 8, 2011

mother's day 2011 :))

hari ini mother's day kan??? apa aku buat untuk mak aku??? hehehee.... disebab kan abang aku sekarang kerja dan bergaji, jadi aku mintak dia belanja mak aku and dia part-part belanja orang nie dia murah hati.... gila best kan ada abang macam abang-abang aku??? hehehe... sorang faham adik-adik dia... sorang lagi murah hati bab belanja family.... gila tak nak abang lain dah :))


queen of our hearts :D

disebab kan ayah pon nak jugak belanja mak dia, so, aku pon ajak wan sekali makan KFC dengan kitaorang dekat kepong.... hehehee.... lebar gila wan senyum bila kitaorang ajak wan join sekaki.... yerlah... kesian dia... dah lama tak makan makanan ringan macam tuu.... so, aku pon ajak lah wan... hehehe :))
lepas ngidam yoo wan ??? :)))

tengok wan senyum... lebar jer... hehehe :DD

baru letak chezzy wedges nie dh hilang separuh -.-"

along gilo :P

yeay !!!!!!!! semua ada dalam gambar :DD

HAPPY MOTHER'S DAY MAK !!! WE LOVE YOU :D

No comments:

Post a Comment