Monday, May 16, 2011

pesanan buat NANA :)

NurulAtiqahNorAzman = NANA :))

kenapa perlu ada pesanan untuk dia??? apa yang special nya dia nie??? korang tak kenal dia so,dengar sini.....

mula kenal dia aku tak senang duduk... sebab fikir negatif kan??? tuu kelemahan aku yang aku tahu.... aku suka fikir macam-macam..... sekarang cuba berubah menjadi lebih baik iaitu berfikiran positive bila negatif menguasai diri.... betul ker ayat aku??? hahahaa....

bila dah kenal and dah makin rapat dengan dia, aku tak boleh bayang hidup aku tanpa dia.... dia sangat berharga... jadi sesiapa yang sakiti dia bila aku jaoh nanti , siap lah korang.... tahu lah hidup korang lepas nie macam mana kalau ada yang berani sakiti dia....

setiap masalah aku, aku mula kongsi kan dengan dia.... kenapa??? sebab aku percaya dia.... dah banyak rahsia aku satu persatu berada dalam genggaman dia.... rahsia dia pon aku selalu simpan dalam poket doraemon aku... takde siapa pon tahu atiqah.... hanya kau dan aku :))

kau pernah cakap text jer kau kalau aku dalam kesusahan..... aku selalu ingat kau cakap " when you need me baby, i'll try my best to be with you by your side" and memang terbukti apa yang kau cakap kau buat.... kau bukan orang yang mudah lupa janji, kau bukan orang yang suka tengok orang yang kau sayang dalam kesusahan , kau bukan orang yang suka menyusahkan orang, kau hargai setiap orang yang ada dikeliling kau..... sifat kau yang tuu lah buat aku makin sayang kau ....

mak aku pon dah sayang kau macam anak dia.... tiap hari nama kau dibibir aku bila aku borak dengan mak dan ayah... dorang kata aku dengan kau dah macam belangkas walaupun duduk jaoh-jaoh....

pesan aku untuk kau wahai nurul atiqah, jaga kesihatan sepanjang aku berjauhan dengan kau.... tak kira lah kau sakit ker ape ker, text aku bagitahu kalau apa-apa jadi kat kau.... aku akan marah kalau kau sorok dari aku.... jangan fikir yang ganggu aku or ape pon alasan kau, BAGITAHU AKU KALAU KAU SAKIT OR KAU DALAM KESEDIHAN.... aku pon akan cuba yang terbaik ada dengan kau setiap masa walaupon kita dah berjauhan nanti....

*just kau perlu tahu aku sayang kau hingga akhir hayat aku :))
LOVEYOUDARLING :))


No comments:

Post a Comment