Sunday, April 10, 2011

dianthedaisy 18th bday :))


ok,sape awek cun melecur nih???? nak kenal bole??? nak nombor, alamat rumah, nombor mak, ayah ,abang, kakak, adik, nenek, makcik, pakcik bole???? senang masok minang nanti dik :D

hahahahaha, kan aku dah merepek kerepek.... LOL..... oh,lupa kau takde kakak... katak ade lah kan??? :PP

ok ok.... sila dengar cerita dogeng saya wahai rakan-rakan sekalian :)))

sape weh awek cun atas nie??? aku stalk dia dowh hari-hari... minat punya pasal.... caya tak??? harus lah percaya kerana dia terima aku engaged dengan dia dowh kat FACEBOOK.... cool tak aku tunang dengan awek cun???? korang jeles an dengan aku??? padan muka.... first come , first serve lah woi.... :PP

tengok ar dian, aku dah merepek banyak dekat post nie... hahahahha....

yerlah2 meh dengar cerita jujur dan ikhlas aku nie.... sebenarnya awek cun yang di gembar-gembur kan itu adalah kawan baik aku.... kiteorang kenal since darjah satu, time dian dengan aku still berhingus bila datang sekolah.... hahahaha..... tapi kan time tuu kiteorang kawan biasa jer.... then rasa nya darjah 3 rapat lah jugak sebab nya aku suka cakap-cakap dengan dia.... kita duduk dekat2 kot weh... aku pon lupa... then masok darjah 4 dian kan pandai.... dia tinggal aku sorang-sorang terkontang-kanting dia naik kelas pandai woo.... aku mane pandai macam dia.... hehehe....

sampai lah kiteorang dapat satu kelas balik time form 2.... kuasa Allah lah tu semua nak bagi kami rapat seperti kecik-kecik dulu..... sampai sekarang aku baik and rapat dengan dia.... dia seorang yang baik, lemah-lembut, cantik.... and macam-macam lagi lah... kalau nak tahu dia macam mane, kawan lah dengan dia and korang akan kenal hati budi dia....

apa??? aku tak pernah gadoh dengan dia???? tipu lah dowh.... gadoh tak pernah lah , terase hati pernah lah.... perangai aku pon tak lah bagos mana so, dia dalam diam pon mesti ada terase hati dengan aku, tapi dia tak nak cakap.... aku banyak kali ingat kan dia kalau ada terase hati dengan aku CAKAP !!!! tapi dia tak weh.... diam jer.... aduhai....

tapi weh tuu semua asam garam kehidupan and benda-benda macam tuu lah buatkan aku lagi rapat dengan dia.... mana ada semua orang happy sepanjang masa kan??? :)))

jap nak cerita persamaan kiteorang..... nak tahu tak???? agak banyak sebenarnya :))

first, family kami..... dia ada dua abang sorang adik... macam tuu jugak aku... cuma dia adik perempuan aku adik lelaki.... dia anak ketiga, aku pon... abang dia yang first sebaya dengan abang first aku jugak... mak dia umur sama dengan mak aku.... apa lagi weh??? rasa nya banyak lagi tapi aku tak dapat nak cerita semua.... :)))

aku just harap weh, kita akan jadi kawan baik buat selama-lamanya.... apa yang akan memisahkan kita???? nyawa..... hanya nyawa yang boleh memisahkan kita and aku nak kau tahu walau teruk mana pon kita bergaduh pada masa hadapan, INGAT , AKU SAYANG KAU SEPENUH HATI AKU..... tuu jer.... :)))

kau banyak ajar aku erti kesabaran,ketenangan..... terima kasih atas apa jer yang pernah kau buat untuk aku selama kita kenal.... ILOVEYOUDIAN :)))

* HAPPY BIRTHDAY 18TH :))) *


aku nak tunjuk kegilaan kita bila kita bersemuka :)))


<3 you

2 comments:

  1. Thanks bangett donggg, hahaha :DD lap you lahh <3

    *habis nombor familiy aku sume kau nak. LOL

    ReplyDelete