Friday, April 1, 2011

graduation???


tenung sikit gambar bunga and bear kat atas tuu and bear nie weh !!!! cuba korang tengok bear nie, orang yang dah graduate jer yang selalu dapat kan???? tiba-tiba ada orang kasi aku nie !!!!!!!!!! tak rasa macam happy tahap dewa ker weh???? padahal aku baru lepasan SPM jer.... hahahahaha.... aku dapat jer bende nie terus senyum sampai ker telinga !!!!!! ngee !!!!!! :D


bila aku tenung lama2 benda nie , ia bagi aku semangat nak masok universiti cepat2 and graduate dengan jaya nya and aku dapat buat mak ayah aku tersenyum sampai ke telinga macam aku senyum bila dapat bunga and bear nie tadi :))))

ini adalah pemberian kawan2 mak... diorang kata saja belikan untuk aku sebab aku lulus SPM and bagi diorang keputusan aku tuu bagos lah... hahahaha.. aku macam,ya allah , kalau semua orang fikir macam makcik2 nie fikir, alangkah senangnya hati semua budak2 lepasan SPM macam aku :)))


p/s : thanks makcik salbiah and makcik limah :))))

No comments:

Post a Comment