Friday, January 28, 2011

the curve

hang out lagi??? ni lah pekerjaan budak lepasan SPM macam aku yang menganggur nih.. hahahaha.... asyik2 pergi OU jer kan??? kali ni atiqah ajak keluar pergi the curve... sumpah aku tak pernah jejak the curve... hari ni 1st time :)

mula2 gila teruja nak pergi the curve kan??? dah sampai sana aku rasa aku tak layak shopping kat sana.... macam tempat orang kaya kot... aku tak lah kaya nak jejak kaki dekat situ... hahaha... btw,jalan jugak lah sebab tak pernah kan... mula2 plan semua tumpang aku.... pastuu atiqah cakap biar abg didie dia lah hantar... aku tak kisah... :)

dah sampai sana, gila macam tak de orang... tak ramai orang macam dekat OU.... dah lama2 kat situ baru aku rase BOHRING LAH !!!!!!!!!! hahahaha... nasib baik lah baju2, cincin2 kat situ murah dari aku pernah tengok dekat forever 21 dulu.... pastuu tempat tuu macam open kan??? sebab tuu lah panas... macam dekat OU dalam bangunan jer... so,taklah panas...

actually pergi the curve ni atiqah ajak nak buat suprise party untuk amir... aku tak faham lah relationship dorang... HAHAHAHAA.... biarlah mereka dengan kehidupan mereka... LOL :P
plan nye mula2 panjang lebar lah... malas nak cerita... hahahha... the conclusion is part masa dia dapat card birthday dari orang yang dia tak kenal tuu menjadi sampai dia menangis??? ho mai god !!!!!!!!! gila lembut hati mamat tuu... HAHAHAH....

masa nak makan lunch lagi best... ada suprise nak bagi kek kat dia.. lagi lawak.. kitaorang tertinggal candle dengan pisau nak potong kek tuu dekat meja makan yang amir tengah duduk tuu??? ya allah... gila lawak... atiqah kata abang kat kedai paparich tuu dah kantoi kan plan kiteorg... sakai lah... tak kan tak faham kiteorang nak buat suprise??? apa punya lurus bendul lah mamat tuu... HAHAHAHA.... amir nangis lagi sekali???? terharu sangat agak nya... HAHAHHA.... btw,si amir asyik sebut2 nama aku "rabiatul ek??? dah kantoi dah kat FB... "
aku macam "ha??? bila masa plak kita ada tulis pasal suprise kat FB??? pasal hang out ada lah :P"
sakai lah kau amir... HAHAHAHA...

then aku ngan dian pergi solat... diorang pergi book tempat karaoke.... kiteorang cari surau weh tawaf satu bangunan tuu.... cukup syarat haji aku kalau tengah buat haji... haish.... tersorok betul surau nya... dah habis solat terus pergi karaoke.... masing2 lepas gian nyanyi dowh.... atiqah gila feeling nyanyi... HAHAHAHA....

habis karaoke pergi shopping .... ha ni best part nih.... amir ajak atiqah dinner dengan family dia.. tak pasal2 dia heret aku dengan dian sama... gila segan dengan family dia... aku ngan dian plan nak biarkan atiqah jer dengan diorang semua... yerlah kiteorang kawan jer... bukan ada kene mengena pon... tapi dah dengan2 amir desak kiteorang duduk situ... hahaha... duduk jerlah...

dah pukul 6 lebih mak atiqah tak call lagi... ya allah weh.. aku bukan takot apa... takot ayah bising.... aku tak pernah balek maghrib2 nih... nanti kalau dia tak bagi keluar abes lah aku... mak dah call banyak kali... aduh... aku dah dup dab dup dab... hahahaha... call ayah,tak angkat pulak... mak ayah amir boleh batai buat lawak... AHAHAHAH.... dian act cool ek??? padahal dalam hati ada taman.. *takde kene mengena lah betol.... HAHAHAHA... pastuu ayah call balik... dah bagitahu ayah so,ayah pon okay jer... aku pon lega and rase kalau balik lambat lagi pon takpe... ahahaha.. tak lama lepas tuu mak atiqah ambil and hantar aku sampai rumah... even penat tapi best... gambar takde kat aku lah... tunggu lah dian or atiqah upload k :D

nie satu jer yang aku rajin upload.. hahahaha

btw,aku dapat kawan baru lah.. aernie and ellyna... dorang kawan atiqah yang atiqah ajak celebrate birthday amir.... ellyna cantek macam model.. dia pon pendiam jer... aernie banyak mulut... bagos lah... hahahaha.... best jugak dapat kenal diorang :D

No comments:

Post a Comment