Saturday, January 15, 2011

demam :(

mak dengan bangah demam teruk lah... bangah macam ada lelah jer bila dia batuk... dia pon agak nya dah lama tak demam kot.... mak sampai jimat panadol dengan dia... semua orang tak larat nak pergi beli panadol... so,sebab tuu mak kata mak simpan panadol tuu untuk bangah sebab kesian dekat dia.... kalau aku ada lesen dah lama aku yang pergi beli panadol... tuu ah payah aku takde lesen lagi nih... haish.... tadi urut2 belakang mak dia kata dia penat batuk2,belakang dia rasa saket.... dengan tidak sengaja nya aku menangis.... sedih oowhh dengar dia kata dia "penat batuk,sakit2 badan"... naseb baek aku dah habis SPM... at least kerja2 rumah aku buat.... tak lah penat sangat mak aku... btw,kakak nak mak ngan bangah sembuh cepat... nanti sunyi lah kalau semua tido jer :(

luvly mummy , cepat sembuh :)

cepat sembuh lah kembar SHAHIR :)

No comments:

Post a Comment