Tuesday, January 25, 2011

kepuasan memandu :)

comel pulak budak perempuan nie...
ada macam puteri???
dyda jangan kembang ek :P


you know what???? aku dah seminggu lebih tak drive... so, dapat drive tadi macam lepas gian... hahahaha.... mula2 drive tadi tersangkut-sangkut sikit sebab dah lama kan tak drive... pastuu dah bawak2 okay lah... btw,aku jumpa azree kot nama dia.. budak sekolah agama dulu... tak ingat lah nama dia... tapi yang penting bila tengok dia teringat dulu time sekolah agama dia suka buat benda bukan2... kira macam pengotor jugak ah... HAHAHAHA... dia tak lah peramah agaknya dia dah lupa aku kot.. but i still remember him sebab dia kelakar masa sekolah agama dulu... hahahaha...

ok,lepas pakcik hantar dia pergi test computer , terus start ajar aku drive... yang aku happy sangat tuu aku dah bole buat parking , 3 penjuru and bukit tanpa ada kesalahan :)
wehee !!!!!!! gila best kot... aku dah prepare nak ambil test JPJ 31hb ni... korang doakan aku lulus k... tapi mak kata tambah lah lagi masa... biar betul2 mahir and tak gagal nanti... so,aku tambah lagi 2 jam hari jumaat nih... maknanya semua sekali aku tambah 6 jam termasok 8 jam masa mula2 hari tuu.. berapa jam sume??? ape lah korang nie.. lambat... HAHAHAHA... 14 jam lah semua nya :)

k lah , bye :)

No comments:

Post a Comment