Friday, January 7, 2011

padah stalking page orang, HAHAHA :D

tadi saje jer tengok2 profile facebook budak2 taman ehsan.... sekali bila aku nampak jer nama S***** ** ***** aku terus OMG!!!!!!!!!!! seriously aku dah lama nak cari profile dia.... mule2 ingt macam tak nak lah add... nanti dia kata apa pulak kan??? pastuu kawan tuition aku tuu lah si suhaidah tuu cakap kita dah above age, so terpulang lah.... aku macam haih ,menguji kesabaran betul.... hahahaha... yerlah aku add jugak... bila aku on malam nie OMG lagi skali!!!!!!!! DIA APPROVE!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHA.... suka nya aku.... thank approve lah awak :D

by the way aku tengah cari lagi sorang punye FB.... kawan baik kepada S***** nie... kalau ada jodoh makne nya aku akan jumpa FB kau kan???????? takpe.. aku cari lagi nanti :)

No comments:

Post a Comment