Wednesday, January 19, 2011

semakin singkat :)

hari tak buat apa pon... dok umah macam biasa jadi suri rumah... hahaha... tapi kan rasa masa berjalan dengan sangat pantas oowwhhh hari nie.... hmm,pernah tak korang terbaca or terdengar yang pada akhir zaman , masa akan berlalu dengan pantas???? takot ah bila fikir2 balek tadi... serius rasa cepat gila hari nie masa berjalan... aku bangon "awal" hari ni... awal lah pukul 12... hahahaha... mula2 tengok hp pkul 11.45a.m... aku macam "ha??? ingat kan pukul 11.45 p.m" rasa macam baru tido.... padahal dah lama aku berdengkur dalam bilik tuu... HAHAHAHAHA....

then,bangon tengok cerita stairway to heaven sampai pukul 1..... cerita tuu pulak suka buang air mata aku... aku tengok jer mesti nangis :'(
apa lah.. feeling betul... hahahaha... gua nampak jer kasar beb,dalam hati ada taman der.. HAHAHAHHA....

then masak2,ampai kain,tengok tv.... tengok2 jam dah pukul 5!!!!!!!! ya allah,gila cepat kot masa berjalan... aku cam "eh,mak dah nak sampai nih"..... entah lah.. agak nya memang dah akhir zaman lah kan???? TAKOT :'(
banyak kot dosa yang aku buat... sampai mati pon kita tak tahu macam mana amalan kita di dunia nie allah nilai :(
memang kita boleh bertaubat tapi kita tak tahu diterima ker tak oleh yang MAHA ESA :(
ya allah,kau beri lah kesempatan kepada hamba mu ini untuk melakukan amal ibadat sementara aku masih berkesempatan :)
amin !!!!!!!!!

Esok ada date lah dengan kawan2 aku... rasanya ramai kot esok... hahahaha... lepas rindu puas2 ek esok :)
daa!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment