Thursday, January 20, 2011

sangat gembira :D

takde gambar lah hari ni.... btw,tuu tak pening pon... yang penting nya saya happy hari ni... Puan Raja ,terima kasih kerana u can't make it today... almaklum lah guru rebutan ramai.. habes semua ex-stamarians nak jumpa dia time2 thaipusam nih =.=""""

well, mula2 plan nak gathering ramai2 yang ada 8 orang jer... yang lain ada hal... hmm, mula2 sampai selayang mall nampak hasina n fatin dah terconggok depan pintu masuk... wah,terasa diri VVIP pulak kan... disambut oleh teman2... hahahaha.. apa kau merapek nie betol... ok2,sambung... tiba2 faten call tanya aku kat mana... aku cakap lah ada dekat pintu masok.... tiba2 dia muncul depan aku... ya allah budak betuah sorang nih... ghupa2 nya dia dah ngintai aku dari jaoh ghope2 nya... haih... saje jer wat suprise... :)

then kitaorang pon naik tempat main badminton... cam biasalah kan... tengok macam ramai and takde court kosong.... tapi belek punya belek ada :)
and2 !!!!!!!! ni teruja nak cerita part nih !!!!!!!! i ternampak FREEDY !!!!!!!!! eh salah, SIR FREEDY.... suka2 jer kau panggil nama dia... padahal dia cikgu tuition kot... HAHAHAHAHA.... teruja weh nampak dia... rindu lah kelas biology dia kat tuition.... court dia belakang court kitaorng je... jiran lah pulak kan???? hahahahhaa.... and the best part is masa dia nak balik tuu dia lambai tangan dekat aku and say hey,bye :)
OMG!!!!!!!!! sumpah teruja :D

then pergi makan.. apa lah lepas sukan makan... HAHAHAHA.... btw,masa nak makan fatin dengan hasina boleh bantai bertengkar.... sorang nak makan KFC sorang nak makn dekat garden cafe... HAHAHAHA... lastnya makan dekat garden cafe tapi sina tapau KFC dia makan dekat situ,aku dengan faten tapau mcD....

lepas makan pergi ah naek solat zohor.... lepas solat turun balek tengok2 dorang dok lepak situ lagi... ya allah.. bangla tuu muka dah laen...kalau nak halau,kiteorang customer.... hahahaha... lawak dowl fatin bahan bangla tadi... ngeng betul...

aku teman lah faten pergi tengok skirt panjang... dia nak beli tapi tak berkenan... hahahaha... takpe faten.. nanti kita hang out KL kita beli :)
aku beli sepit bentuk reben and inner untuk pakai dengan shawl... aku beli satu , faten beli satu :)
btw,best shopping dengan kau faten... tak banyak songgeh .... nanti hang out lagi k :D

p/s :syarah ajak pergi sunway hari sabtu???? ala,duit dah takde nih :(
membe tuition ajak hang out jugak.... hmm,nanti lah ek :D


sebab takde gambar,nie lah gambar untuk hari nie :)

2 comments: