Monday, January 3, 2011

sorry lambat post :)

NUR LIYANA IFFAH BT SHARIDON :)

happy birthday yang ke 23 akak ..... sorry sangat2 lambat buat post nie sebab semalam ade problem lah yang mengganggu jiwa saya.... bila akak call fara semalam rase lembut pulak hati and rindu pon datang.. hahaha... jiwang pulak... thanks akak buat fara happy semalam... thanks sebab call... dengan panggilan itu telah membuat fara ceria balek :)

sebenarnya kakak cun atas nie kakak angkat aku sejak dari aku form 2... dia nie kawan PLKN abang first aku... dah 4 tahun dia jadi kakak angkat aku and dia tak pernah langsung buat aku rase menyesal ada dia sebagai kakak... malah aku sangat bersyukur ada dia walaupun kami berjauhan tetapi dia tetap dihati.... kawan2 mungkin ramai yang sering menyakiti fara tapi akak tak pernah sekali pon.... :)

aku dah anggap dia macam kakak aku sendiri eventhough aku takde kakak... agak nya allah mengutuskan dia untuk jadi kakak aku sampai bila2 walaupun kami tiada pertalian darah... dia sangat baek dan sangat pemurah... dia banyak dah bagi aku macam2 tapi aku belum berkesempatan bagi dia apa2... tiap2 tahun dia akan hantar kad raye yang ada gambar dia untuk aku and aku tampal semua kad2 die dalam bilik.... sebab nye bile aku tengok gambar dia, aku akan rase sejuk jer hati :D

thanks for being my pet sis for 4 years and i wish u will be my pet sis til end of my life... :)
<3 u akak !!!!!!

No comments:

Post a Comment