Thursday, January 13, 2011

hari ini :)

dah tak tahu nak letak tajuk apa so, itu lah tajuk saya untuk hari ini :)
hari ni pergi belajar drive macam biasa... selalu nya sejam jer tapi hari ni 2 jam sebab belajar dekat segambut tempat aku ambil test nanti.... mula2 renyai jer... tibe2 hujan lebat???? ya allah.. aku cukup takot drive dalam hujan.. tapi bila dah rasa drive dalam hujan tadi tak lah susah mana... alhamdulillah...

mula2 belajar macam mana ketika berada di atas bukit... first sampai2 kat garisan kuning tekan break angkat handbreak kuat2... bila nak start gerak tekan pedal minyak kuat2, lepaskan pedal clash perlahan-lahan and turunkan handbreak..... alhamdulillah tak mati enjin selama aku buat tadi... harap2 masa test nanti pon macam tadi....

then dah buat bukit 5 kali try pulak buat parking... pakcik tuu kata pilih P3 or P5.... mula2 aku buat lah dekat P3.... lepas habis buat parking buat 3 penjuru... senang lah sebab dia terus menerus jer buat tu semua... then start buat bukit lagi sekali....

ni part best ni.... pergi buat parking kat P5 pulak.... mula2 dah ok dah buat parking... part 3 penjuru tuu HAHAHAHAHAHA.... aku lepaskan clash terlampau banyak kot.... dah lah terlajak... pakcik tuu kata "ha,ni kalau macam ni lah dah fail dah... aku gelak jer la... hahahaha... bukan apa,kat P5 ni dari parking nak pergi ker 3 penjuru tuu aku kena pusing stering tuu gila2.... bayang ah memang terbaik punya corner dia bagi.... hahahahah.. tapi takpe... biar salah sekarang jangan masa test..

then buat lagi sekali dekat P5.... boleh lah dikatakan pass... tapi nanti kena belajar lagi lah... bukan apa,pakcik tuu kata tester suka mendajal orang ambil test nih... kita bole pilih parking mana kita nak buat... tapi kalau tester tuu bole main2 kan kita dia akan suro kita buat dekat P5 tuu... dekat situ memang ramai yang gagal dekat 3 penjuru tuu... OMG!!!!!!! doa2 lah aku dapat dekat P3... senang kot kat situ...

habis buat semua tuu pakcik suro aku buat on the road.... itu alhamdulillah saya boleh lakukan nya :)

masa nak balik tadi pakcik tuu nak ambil sorang budak laki ni pergi kursus yang 6jam tuu... aku ingat pakcik tuu nak drive.. ghupa2 nya dia suro aku drive... mana bole sebab aku bawak penumpang... pkcik tuu kata takpe... nanti kalau ada polis suro lah budak tuu tunduk sikit... HAHAHAHA... pakcik ni bab melanggar peraturan memang dia... hahhaha... malu kot weh :( budak laki tuu... ada pulak tadi masa nak keluar dari station minyak mati enjin :( sumpah MALU cbnsdgfgfuhvkjbj !!!!!!!!! gggggggrrrrr!!!!!!! HAHAHAHAHA.... budak tuu tinggal dekat2 dengan lombong kat selayang mall tuu ghupa2 nya.... :) ape ek nama dia tadi???? hmm...... HA, anuar :D hahahahhaa.... bole lah tahan muka dia :P

eh2,lupa nak cita.... before pergi tadi ada burung pipit betenggek dekat grill rumah aku... dia macam cari port nak buat sarang.. hahahaha.... pandai ek belek2 rumah aku???? tengok nih....

korang abaikan jer tarikh dekat gambar tuu... aku lupa plak nak adjust camera tuu tadi... HAHAHAHA...

hahaahhaa... oklah tuu jer nak bebel :) takde cite dah.. hahaha....

2 comments:

  1. okay tahun 2007 la ni ye? hahahaha

    ReplyDelete
  2. =.="""" ape perli2 nih!!!! lupa lah nak betulkan td... takot burung tuu terbang... HAHAHAHAHA

    ReplyDelete